Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vysokozdvižné vozíky
Janda, Jiří ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je komplexní porovnání vysokozdvižných vozíků, které se jsou dostupné na českém trhu. V jednotlivých kapitolách pojednává o obecných kritériích při posuzování vysokozdvižných vozíků, jako je pohon a zdvihový mechanismus. Dále práce obsahuje možnosti rekuperace energie.
Efekt tlumiče na limity vozidla
Jurka, Adam ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posouzením vlivu tlumiče zavěšení na limity vozidla. V úvodní části práce byla provedena rešerše popisující základní vlastnosti tlumiče. Následně byl vytvořen výpočetní model a definovány manévry pro vyhodnocení chování tlumiče. Vytvořený matematický model vychází ze čtvrtinového modelu vozidla a jeho nezbytnou součástí je buzení ve formě vozovky s náhodným profilem nerovností. Tento model byl použit pro hodnocení svislého kmitání. Dále byly provedeny analýzy chování tlumiče při definovaných manévrech v průběhu jízdy. Pro tyto analýzy byl použit kompletní virtuální model závodního vozidla, sestavený v multibody softwaru. Na základě těchto analýz byly pro každý manévr stanoveny optimální tlumící charakteristiky. Následně byla tato optima použita pro simulace v ostatních jízdních manévrech a výsledky porovnány. Výstupem provedených analýz a vyhodnocení je návrh kompromisní tlumící charakteristiky, která by nejlépe vyhovovala při kombinaci všech jízdních manévrů. Závěrečná část práce byla zaměřena na validaci výpočtového modelu, kdy byla jako vstup použita experimentálně naměřená data z reálné jízdy vozidla.
Projekt zabezpečení chodu poloautomatické linky na výrobu plastových oken
Horák, Aleš ; Heinl, Zdeněk (oponent) ; Rumíšek, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá poloautomatickou linkou na výrobu plastových oken ve firmě RI-Okna. Je popsán systém skladování, manipulace a slabá místa výrobní linky. Řešení je rozpracováno do podoby technologického projektu včetně ekonomického zhodnocení a výkresové dokumentace.
Pojezdové a zvedací zařízení
Folprecht, Michal ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je představit řešení manipulace s vrtulníkem BELL mezi přistávacím prostorem a hangárem. Jako hlavní cíl práce je navrhnout vhodnou konstrukční variantu dle požadovaných parametrů, provést základní pevnostní výpočty částí mechanizmu a doložit odpovídající výkresovou dokumentaci. Součástí je také 3D vizualizace celého zařízení.
Manipulace s materiálem ve skladě
Moškoř, Jakub ; Dvořák, Milan (oponent) ; Štroner, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem skladu plechů. Zkoumá rozdíly v manipulaci s plechy mezi jednotlivými návrhy z hlediska efektivity skladovací plochy a velikosti materiálového toku v kritický den. Součástí práce je rešerše z oboru manipulace s materiálem a manipulační techniky.
Design elektrického nízkozdvižného vozíku pro stojící obsluhu
Galba, Marian ; Zdařil, Zdeněk (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem elektrického nízkozdvižného vozíku se stojící obsluhou a navrhuje řešení současné situace, kdy jsou do popředí stavěny technické parametry vozíků na úkor ergonomických požadavků pracovníka. Zároveň je cílem práce navrhnout esteticky hodnotný produkt při zachování konstrukčních požadavků.
Studie průmyslových vozíků pro dopravu a manipulaci ve výrobě
Rek, Tomáš ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozdělením a využitím manipulačních a dopravních vozíků. Rozdělení je zaměřené na druh operací, pro které dané vozíky nejlépe slouží. Pro každé rozdělení je uvedeno několik konkrétních vozíků, které odpovídají dané manipulaci.
Design of Formula Student Wheel Suspensions
Urban, Marek ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with design of suspension kinematics of both axles. Based on analyses of on-track data, multi-body simulations in Adams Car, simulations in Matlab and analytical calculations in Mathcad, various changes of the design are conducted in order to improve the vehicle dynamics of the Formula student car. Individual kinematic changes are made as a response to specific problems that were perceived with the previous car. One of the issues is the packaging of the decoupled roll and heave suspension system and rear suspension links, with the aim to minimize mass, center of gravity height and yawing moment of inertia. Beside packaging, changes of front wheel geometry were conducted to utilize the tire and minimize steering torque. Also, kinematics and compliance simulations of the rear suspension are conducted and a measuring device is designed. Lastly, the effects of kinematic changes and compliance on the steady-state vehicle dynamics are studied using the Force-moment method full-vehicle simulation in Adams, which is then post-processed in Matlab.
Návrh opravy jezu Hranice
Křenek, Tomáš ; Uhmannová, Hana (oponent) ; Julínek, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá úpravou stávající jezové konstrukce v Hranicích na řece Bečvě v říčním kilometru 38,300. V první části je vypracována rešerše zabývající se tematikou jezových konstrukcí. Ve druhé časti je nejprve popsána zájmová lokalita. Dále následuje zmínka o historickém vývoji koryta řeky Bečvy a původního pevného jezu, která přechází k popisu stávající jezové konstrukce. Následně bylo provedeno vyhodnocení jednotlivých návrhů rekonstrukce a vybrána nejvhodnější varianta, včetně volby typu konstrukce spodní stavby, pohyblivých uzávěrů a rybího přechodu. V poslední řadě byly provedeny hydrotechnické výpočty, které taktéž obsahují dílčí výpočet stability navržené konstrukce.
Návrh pohyblivého jezu na řece Želivce
Staněk, Tomáš ; Roth, Tomáš (oponent) ; Julínek, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Návrh pohyblivého jezu na řece Želivce“ je návrh rekonstrukce pevného jezu v obci Soutice na řece Želivce v ř. km 1,639. První část práce se zabývá lokalizací zájmového území a popisem všech podkladů potřebných pro návrh jezu. Součástí první části je i krátká rešerše uvažovaných konstrukcí, jejíž poznatky jsou dále aplikovány při návrhu pohyblivé jezové konstrukce. Dále práce pokračuje stanovením návrhového průtoku a výběrem vhodné konstrukce pevné spodní stavby jezu a pohyblivého uzávěru, kterým je spodní stavba osazena. Na základě zvolených typů konstrukcí jsou provedeny hydrotechnické výpočty, které zahrnují i dílčí posouzení stability jezu. Práce je zakončena technickým popisem navržených objektů a závěrečným zhodnocením dosažení stanovených cílů práce. Součástí studie je výkresová část dokumentující navržené objekty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.